April 29, 2015

Spring newness

Mun bloggaus ideat ovat vähän menneet mönkään, kun mulle on tullut muutama yllätyksellinen rahan meno tai kun mun mieli onkin muuttunut syystä tai toisesta. Kumminkin muutama uus siisti idea mulla on odottamassa tilaisuuttaan näkee päivän valoo. Mut joo onnistuin tähän kokoamaan pienen koosteen uusista ostoksista tän kuukauden aikana. :)

IMG_4163 IMG_4191 IMG_4185 IMG_4189

Olin tässä muutama viikko sitten Tampereella viikonlopun ja sieltä mukaan lähti toi Juicy Couturen hajuvesi (en oo metsästänyt tota kun vain puoli vuotta..) ja ohuempi sininen toppatakki näin kevääseen, mistä tietysti unohdin ottaa kuvan... Huomaa et on kevät, kun tekee mieli ostaa värikkäitä vaatteita niitten perus luotto värijen sijasta. Muutama uusi tulokas onkin mun vaatekaappiin on jo kerinnyt rantautua. Hassuu kun ennen olin hyvin arka käyttämään sinistä väriä, mut nyt olen tykästynyt siihen uudestaan. Kuvan molemmat siniset paidat ovat siis Bik Bokista. Tein yksi päivä kirpparilta hyvän löydön nimettäin noi Victrorias's Secretin rintsikat ja hintalaput ja kaikki oli vieläpä niissä kiinni! 

Tota jäätelöö on sen verran mainostettu kaikkialla, että oli ihan pakko itsekin testata toi. Ei ollut vastusta mun kesto suosikki ässä mix mehujäälle. Itse en vaa tykkää suklaajäätelöistä ja tossa sitä valitettavasti oli. 
Kävin muuten eilen Prismassa ostoksilla ja näin ton yli söpön yksisarvisen jo kaukaa. Muutamin juoksuaskelkin taisi päästä väliin kun riensin ton pallon luokse. Hih nyt toi on kumminkin mun! :)

IMG_4164 IMG_4235

No comments:

Post a Comment