October 30, 2014

Fall update

Jee, huomenna viimeinen työpäivä ja joudun pääsen takasin koulun penkille. Rankkoja tulee olee mun koulupäivät peräti neljä tuntii kouluu viikossa.. :D Halloweenkin on huomenna ja mun illan asu muuttui hiukan, mut siitä enemmän infoo saatte huomenna (mikäli kerkiin tehdä postauksen huomiseksi)! 
 Mun kännykkä alkaa olla täynnä kuvia musta ja Kentsusta. Selfieiden ottaminenki on mahdotonta kun toi yks rääpäle tunkeutuu mukaan kuvaan.. // Käytiin yks päivä kaverin kaa testaa Houkutuksen salaatit ja ai että kun oli muuten hyvää! Hinnastakaan ei ole moittimista. // Pakko oli päästä kahtoo toi leffa! Yhtä hyvä kun edeltäjänsäkin ja pakko hehkuttaa Channing Tatum <3 //Taas yksi friendie  Kentsulaisen kanssa!
 Jokunen kuva ennen viihteelle lähtöä! // Mä ja mun karvatura <3 & Lisää kamukuvia // Toverikuva Jetissä. Tosin hyvin epäselvä semmoinen.. Kerrankin niinpäin, että mä olin kuskina :D
 Sain yks päivä mahtavan idean, että tehtäis kaverin kaa ruokaa ja juotais viinii  kynttilän valossa. Vähän erilainen perjantai ilta, mut hauskaa silti oli! // Kentsu ahistelemassa minnuu, ku yritän päikkäreitä nukkuu.. Oon nyt yhdeksän viikon ajan heräänyt kello kuus aamulla töihin, että on kyllä pikkusen väsymystä havaittavissa.  // Ton illan jälkeen en olekkaan muuten juonu (kuvan otosta jo kaksi kuukautta)! Baarissa oon tosin ollut, mut selvinpäin :)
Yksi onnistunut selfie ilman Kentsuu häiritsemässä... // Se tunne kun oot kierelly kaupungilla monta tuntii ja pääset Coffariin istuu ja juomaan lemppari kahvii (kaneli-cookie cappuccino) :P // Kaverin luona yökyläilyy. Käytiin hakee meille pizza, tehtiin lämmintä kaakaota ja katsottiin muutama kauhu/komedia leffaa! //Löysin Vero Modasta ton rakkaustakin! Tosin oli tolla kyllä hintaakin (100€ ) JA purrr noi kuoret. Edelleenkin mun lempparit :3

2 comments: