February 12, 2014

Little black dress

Dress Nelly
Elikkäs mun yksi kaveri järkkäsi minut ja mun toisen kaverin mukaan abiristeilylle! Kumpikaan meistä ei siis ole lukiossa tai käy kaksoistutkintoa,heh. Siispä tässä viime päivät oon stressannut mitä puen päälle. Pitkän etsinnän jälkeen vihdoin löysin itselleni täydellisen mekon Nellystä! Nyt vaan ahdistaa, jos oon siellä ylipukeutunut, kuten yleensä mulle aina käy... :D
Risteilylle lähden siis perjantai aamuna ja kotiin päin palailen joskus lauantai yöllä. Nyt vielä täytyy ostaa bussiin "eväät" mukaan ja muutamia pikku juttuja. Kiirehän tässä alkaa tulla. Mut nyt meen jatkamaan kynsien lakkailua ja illemmalla jos sitä itsestäänruskettavalla rupeisin läträämään! :)

So my friend got me and my another friend to abicruise! And neither of us is not in high school or do double degree, heh. So last few days I've been stressing what I'm gonna wear. After a long search I finally found my dream dress from Nelly! Now I'm only stressing if I'm overdressed, as usual... :D
The cruise is on Friday and back home I will be on Saturday night. Now I only have to buy drinks for bus ride and couple little things. Now I continue doing my nails and later in the evening I'll put some self tanner. I don't want to look like some ghost..! :)

2 comments:

  1. Moi Sari

    Oon nyt selannu tosi paljon näitä sun postauksia ja mun mielestä sulla on aina tosi ihania vaatteita. Oon saanu näistä tosi paljon inspistä. Kiitos siitä. Huomasin et Laura Malena järjestää nyt kilpailua, mistä voi voittaa Zalandon vaatteita. Siinä siis kerätään Zalandolta oma asu ja sit sen voi voittaa itselleen. Mun mielestä sun pitäis osallistua. Haluisin tosi paljon nähdä sun asun!

    Tosi kivaa viikonloppua :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos ihanasta kommentista! Kiva kun vinkkasit tosta kilpailusta. Todellakin osallistun siihen! :)

      Delete