June 13, 2013

Quick update


 Mun kone on reistaillut tässä jo vähän aikaa ja eilen se ei päästänyt mua olleenkaan Googleen, Gmailiin tai Bloggeriin. Onnistuin myös imuroimaan yhden koneen näppäimen .. Joten oon tässä viimepäivinä käyttäny mun äidin konetta. Huoh, inhoon yli kaiken reistailevia tietokoneita.
Kesälomaa oon jo kerinnyt viettää tässä jonkun aikaa. Päättärit sujui ihan rauhallisissa tunnelmissa, oltiin kavereitten kanssa ulkona, kun oli vielä niin hyvä sääkin. Aurinkoisina päivinä, mikäli niitä on vain ollut, oon ottanut aurinkoa takapihalla. Äiti osti mulle vieläpä uuden aurinkotuolin, niin auringon ottaminen on nyt luksusta. Ja maanantaina aloitin sitten autokoulun! Yhtenä sade päivänä siivosin mun kaikki viisi vaatekaappia ja eteisessä olevat kengät ja takit. Jonkin verran tavaraa lähti myyntiin ja nyt kaapit näyttää paljon siistimmältä!
Viikonloppuna sitten juhlitaan mun veljen lapsen synttäreitä! :)

I have been some issues with my computer for a while. Yesterday it didn't let me go to Google, Gmail or Blogger. I also managed to vacuum my computers one key from the keyboard... So I have used my mums computer last few days. Seriously I hate my computer...
I've been on summer holiday for a while now. Nothing special I haven't  done yet. I've just been sunbathing, hanging with my friends and on Monday I finally started driving school! I also cleaned my all five closets and other stuffs what are at vestibule (shoes and jackets).
At weekend we celebrate my nephews birthday! :)

No comments:

Post a Comment