May 18, 2021

LUURIN LÄPI: HUHTIKUU

THROUGH PHONE: APRIL
Luurin läpi - Huhtikuu4Nautittiin kevään ensimmäisistä merkeistä.

Lähikaupan kukkatarjonta on viime aikoina pistänyt parastaan, eikä hinnatkaan päätä huimaa.

We enjoyed the first signs of spring.
Our nearest grocery store flower selection has shown its best lately and even the prices haven't been that high.
Luurin läpi - HuhtikuuIhana auringonlasku saunan jälkeen <3

Harjoiteltiin koulussa green screenin käyttöä ja vitsit miten siistiä se oli!

Lovely sunset after sauna <3
We practiced using green screen in action and it was so cool!
Luurin läpi - Huhtikuu1Leivoin kakun lumisadepäivää piristämään.

Tein tuttavuutta äänityslaitteen kanssa. Ei ole oikein nuo äänijutut mun juttu vaan... :D

I baked a cake to cheer up a snowy day.
I played with a recording device and made an assumption that audio things aren't really my thing... :D
Luurin läpi - Huhtikuu2Olin kevään ekalla jäätelötreffeillä ja sää sattui olemaan mitä mainioin. Tosin kaupan jätskeihin jouduttiin tyytymään, kun kioskille oli jäätävät jonot.

I was on my first ice cream date during this spring and the weather happened to be just perfect. Although we didn't get the ice creams we wanted because of too long line to the stand.
Luurin läpi - Huhtikuu3Muruset <3

Lämmöt huiteli pilvissä mun Äidin takapihalla, joten silloin sain jo ensimmäiset brunat pintaan.

My babies <3
One day the weather temperature was so high in my mom's backyard so I got my first tan. 
Luurin läpi - Huhtikuu5Saaneen esitellä mun uuden antiikki klaffilipaston 1920-luvulta. Tein tuosta mun uuden koulupöydän ja on opiskelut maistuneet tuossa ihan uudella tavalla, vaikka työhuone onkin muuten vielä keskeneräinen. 

Ensimmäinen opiskelijavappu! 

May I introduce my new antique bureau from the 1920s. I made it to my school desk, which has really helped me to focus on my studies a whole new way. Even though the rest of the office is completely unfinished. 
My first student May Day!

No comments:

Post a Comment